13 مرداد 1403

میزبانی بیمارستان هاشمی رفسنجانی از کنفرانس تخصصی زنان

بیمارستان هاشمی رفسنجانی در شهرک مسعودیه تهران پنج شنبه یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ میزبان کنفرانس علمی یک روزه آشنایی با بیماری های پستان زنان بود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، در این کنفرانس علمی که از سوی بنیاد امور بیماری های خاص با همکاری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی برگزار شد، متخصصان جراحی عمومی، انکولوژیست رادیولوژیست، پاتولوژی و تغذیه به بیان دیدگاههای خود پرداختند.️بنا بر همین گزارش در این کنفرانس علمی که دارای امتیاز بازآموزی بود، موضوعاتی نظیر آشنایی با بیماری های پستان و درمان سرطان های پستان و مراحل بازسازی آن ها به همراه تشخیص صحیح موارد مربوط به مباحث تغذیه و رادیولوژی مورد بحث و سخنرانی قرار گرفت. ️شایان ذکر است آموزش و بازآموزی یکی از ارکان سه گانه و محوری بنیاد امور بیماری های خاص در قریب ۲۸ سال فعالیتهای گذشته خود بوده که با برگزاری صدها سمینارهای داخلی و خارجی، انتشار بروشورهای اطلاع رسانی و مجلات، چاپ کتاب و حضور در نمایشگاههای تخصصی به همراه استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی،همواره به ادای این امر مهم مبادرت کرده است.
روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص از علاقه مندان به استفاده از کتب، مجلات و سایر انتشارات آموزشی دعوت می کند از لینک زیر بازدید بعمل آورند:

اینجا کلیک کنید

/انتهای پیام

بنیاد امور بیماری های خاص

@cffsd

شماره حساب سیبا بانک ملی
0110103434000
واریز کمک های مردمی
100 مطب دیابتی
تازه ترین اخبار خاص‌پرس