12 تیر 1403

تاکید فاطمه هاشمی بر اولویت ورزش همگانی برای بیماران خاص

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا روز یکشنبه دهم تیرماه ۱۴۰۳ با حضور فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون، محمدشروین اسبقیان «معاون فرهنگی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان»، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و روسای هیاتهای استانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا طی سخنانی در این نشست، ضمن تاکید بر اهمیت ورزش همگانی به عنوان رویکردی مهم در  فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خاطر نشان کرد ورزش قهرمانی هم برای فدراسیون یک اصل است برگزاری مسابقات قهرمانی ورزشکاران خاص باید ترکیبی از کارهای فرهنگی، آموزش های پزشکی و رفاه اقامتی باشد. وی در ادامه گفت: بُعد مسافت برای رسیدن به محل مسابقات برای ورزشکاران خاص نباید زیاد باشد و به همین دلیل «برگزاری مسابقات منطقه ای» را در دستور کار خود قرار داده ایم. فاطمه هاشمی افزود: نیت ما از ابتدای تأسیس فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا، ایجاد بستر مناسب ورزش برای بیماران خاص بود تا آنها هم بتوانند همانند بقیه جامعه از «ورزش» برای افزایش کیفیت زندگی خود استفاده کنند.
رئیس بنیاد امور بیماری های خاص با تاکید بر اینکه امروز راه قهرمانی در عرصه های داخلی و بین المللی برای ورزشکاران خاص و پیوند اعضا باز است، گفت: ورزشکاران خاص و پیوند اعضا باید در هر رشته تخصصی، جذب فدراسیون های مرتبط شوند تا با انگیزه ی مضاعف در عرصه ی داخل و بین الملل صاحب مقام و مدال شوند.

/انتهای پیام

بنیاد امور بیماری های خاص

@cffsd

شماره حساب سیبا بانک ملی
0110103434000
واریز کمک های مردمی
100 مطب دیابتی
تازه ترین اخبار خاص‌پرس