30 تیر 1401

برگزاری مراسم اسب درمانی در حمایت از بیماران خاص

با توجه به پیش رو بودن هفته حمایت از بیماران هموفیلی و روز جهانی هپاتیت، به مناسبت عید غدیر با حضور برخی مسئولین و حضور و بازدید نيكتا پژوهش  فر معاون هماهنگي و امور استان هاي بنیاد امور بیماریهای خاص در حمایت از بیماران خاص و خانواده هایشان مراسم اسب درمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، با توجه به پیش رو بودن هفته حمایت از بیماران هموفیلی و روز جهانی هپاتیت، باشگاه سوارکاری مهتاب به مناسبت عید غدیر با حضور برخی مسئولین و حضور و بازدید نيكتا پژوهش  فر معاون هماهنگي امور استان هاي بنیاد امور بیماریهای خاص در حمایت از بیماران خاص و خانواده هایشان مراسم اسب درمانی را به صورت رایگان برگزار کرد.

در این مراسم حسین بیگلری_ رئیس هیات بیماران خاص استان کرمانشاه در سخناتی کوتاه و ضمن تبریک عید غدیر و جشن امامت ولایت، توضیحاتی نسبت به چگونگی فعالیت و عملکرد هیات بیماران خاص ارائه داد. 

در ادامه نیز، نيكتا پژوهش فر،  از این اقدام خیرخواهانه در حمایت از بیماران ابراز خرسندی کرد.

همچنین، مهتاب بابا حیدری_ موسس باشگاه سوارکاری مهتاب با بیان اینکه شعار ما، تلاش برای حیات دوباره و رهایی از درد بیماریها است، بیان کرد: با توجه به فرارسیدن عید غدیر خم و هفته حمایت از بیماران هموفیلی روز جهانی هپاتیت را پیش رو داریم. از آنجا که در شورای عالی بیماران خاص نایب رئیس جناب آقای حسین بیگلری هستم بر خود واجب دانستم که مراسمی به مناسبت عید غدیر و در حمایت از بیماران صعب العلاج برگزار شود و مراسم اسب درمانی را برپا کنیم. روز خاطره انگیزی را با جنگ شاد و برنامه های شاد برگزار کردیم.

وی افزود: با برگزاری این برنامه ها که باعث ایجاد شادی و شعف بالایی در افراد دارای معلولیت خواهد شد و آنها را به وجد می آورد. می توان گفت معلولیت محدودیت نیست و با تلاش میتوان به آنچه که می خواهند، برسند.

جهت مشاهده گزارش تصویری مرتبط، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

بنیاد امور بیماری های خاص

@cffsd

شماره حساب سیبا بانک ملی
0110103434000
واریز کمک های مردمی
100 مطب دیابتی
تازه ترین اخبار خاص‌پرس